Viessmann – ciepło leży w naszej naturze

We wrześniu 2010 roku agencja przeprowadziła kampanię reklamową i PR-ową dotyczącą nowych grzejników V6 marki Viessmann. Testa Communications odpowiadała za planowanie i zakup mediów, m.in. powierzchni outdoorowej, wielkoformatowej oraz kampanii radiowej. Dodatkowo agencja zorganizowała briefingi prasowe z dziennikarzami z prasy branżowej. Hasłem przewodnim kampanii było: Viessmann- ciepło leży w naszej naturze.
 
Celem działań była chęć przypomnienia klientom o pełnej ofercie grzewczej firmy i podkreślenia jakości, efektywności i dostępności cenowej produktów. Kampania była skierowana zarówno do klienta ostatecznego, jak również developerów i instalatorów. Oprócz kampanii outdoorowej i prasy branżowej, firma Viessmann po raz pierwszy zdecydowała się na kampanię radiową.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief