Tissot Tour

Testa Communications była organizatorem specjalnego road show Tissot Tour, jednego z największych, ogólnopolskich wydarzeń promujących nowoczesną technologię dotykową, stosowaną do produkcji szwajcarskich zegarków Tissot.
 
Tissot Tour odbył się w głównych punktach wybranych centrów handlowych w następujących miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku i Szczecinie. Wszystkie działania potrwały sześć tygodni. W tym czasie zaprezentowano klientom nowoczesne urządzenie wykorzystujące technologię dotykową. Za jego pomocą odwiedzający stoisko promocyjne mógł sfotografować swój nadgarstek a następnie – korzystając z ekranu dotykowego – wirtualnie „przymierzyć i dopasować” najodpowiedniejszy dla siebie zegarek Tissot. Każdy, kto skorzystał z tej możliwości otrzymał wydruk ze zdjęciem swojej ręki, a na niej wybrany model Tissot.
 
Ponadto wszyscy, którzy odwiedzili nowoczesne multimedialne stoiska Tissot mogli również zakupić lub zamówić zegarek tej marki, a także wziąć udział w konkursach i wygrać jedną spośród wielu cennych nagród.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief