Tissot – prezentacja Tissot Sea Touch

Testa Communications zorganizowała spotkanie prasowe dla marki Tissot z okazji premiery zegarka Tissot Sea Touch. Na wydarzenie przybyło ponad czterdziestu dziennikarzy, których przywitali panowie w hawajskich koszulach, maskach i rurkach do nurkowania. Miejsce spotkania, morskie menu i zegarek Tissot Sea Touch były kwintesencją smaku podwodnego świata.
 
Restauracja Boathouse nie bez przyczyny została przez agencję wybrana na launch nowego zegarka Tissot Sea Touch. To miejsce doskonale oddaje morski klimat i przeznaczenie zegarka Tissot. Przybyli goście mogli odprężyć się na leżakach i w miłej atmosferze wysłuchać Agnieszki Ławniczak- Czajkowskiej – Sales & Marketing Manager Tissot – która prezentowała możliwości najnowszego zegarka ze szkiełkiem dotykowym Tissot Sea Touch.

Kolejną niespodzianką tego dnia było wspólne z Karolem Okrasą przyrządzanie dań z owoców morza. Pod jego czujnym okiem goście przyrządzili koktajl krewetkowy, a także smażone krewetki w sosie z białego wina i warzyw z lodami pietruszkowym i salsą pomidorową.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief