Tissot

W marcu 2005 roku Testa Communications rozpoczęła współpracę z firmą The Swatch Group Polska. Od tego czasu realizuje projekty dla  marki Tissot z zakresu public relations, event marketing, BTL oraz, od końca 2014 roku, również digital. Agencja organizowała przeróżne wydarzenia począwszy od spotkania z okazji otwarcia biura Swatch Group Polska w 2005 roku, premiery nowych modeli zegarków, a także 160-lecia marki Tissot.

Skuteczność i pracowitość agencji potwierdza długofalowa współpraca i zaufanie, jakim darzona jest przez przedstawicieli firmy Swatch Group Polska. Ponadto od 2014 roku zakres usług został dodatkowo wzmocniony przez działania digital. W ramach współpracy powstał polski fanpage Tissot, który przez 3 miesiące od momentu założenia uzyskał blisko 5 tysięcy nowych fanów i stale rośnie.

Więcej na temat realizacji.

⇒Stwórz z nami event z udziałem blogerów!
⇒ Zorganizuj z nami wydarzenie z okazji premiery nowego produktu!

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief