Testa Communications współpracuje z Polskim Towarzystwem Wakcynologii w obszarze digital

Od 2018 roku agencja Testa Communications współpracuje z Polskim Towarzystwem Wakcynologii.

Zadaniem agencji było przygotowanie nowoczesnej strategii komunikacyjnej opartej o wypracowane do tej pory wartości i rozwiązania, jednocześnie umożliwiającej bezpośrednie dotarcie do młodszych naukowców, lekarzy i studentów. Mając na uwadze rangę stowarzyszenia komunikacja miała być oparta o naturalne i powszechnie akceptowane formy, dostosowane do wieloletnich członków PTW, lecz została rozszerzona o nowe platformy komunikacji, w szczególności Facebooka, aby trafić do kolejnej, młodej generacji Towarzystwa. Zadaniem agencji było również uporządkowanie treści i dostosowanie do aktualnie obowiązujących standardów strony internetowej oraz rozpoczęcie komunikacji w mediach społecznościowych (przede wszystkim na Facebooku) do osób związanych ze środowiskiem medycznym.

Agencja opracowała plan komunikacji w oparciu o przedstawione założenia. Praca rozpoczęła się od odświeżenia wizerunku Towarzystwa, poprzez przygotowanie nowoczesnej wersji logotypu, zachowując ciągłość graficzną z poprzednią wersją. Został również opracowany kompletny brandbook. Kolejnym krokiem było unowocześnienie i rozbudowanie strony internetowej, dostosowanie jej do urządzeń mobilnych, wdrożeniem pełnego pakietu rozwiązań WCAG 2.0 gwarantujących dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Kolejnym krokiem było rozpoczęcie aktywnej komunikacji na Facebooku, gdzie powstał dedykowany profil PTW. To jednak dopiero początek działań wynikających z przygotowanej strategii komunikacji.

W marcu 2019 wraz z Polskim Towarzystwem Wakcynologii rozpoczęliśmy działalność pierwszej grupy na Facebooku o szczepieniach skierowanej do profesjonalistów. Przez pierwszy miesiąc działalności grupy dołączyło do niej ponad 1000 lekarzy, pielęgniarek, położnych, naukowców i innych osób zawodowo zainteresowanych szczepieniami.

 

 

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief