Skoki do celu

Skoki do celu to projekt realizowany w 2011 r. przez agencję Testa Communications z okazji zakończenia kariery przez Adama Małysza. W ramach projektu agencja była odpowiedzialna za realizację pożegnalnego eventu na skoczni w Zakopanem pt. Adam’s Bull’s Eye, a także za działania sponsoringowe oraz promocyjne. W ramach tych ostatnich Testa Communications przygotowała kampanię pt. „Cała Polska nosi wąsy”, której efektem było:

• Ukazanie się ponad 1000 publikacji w telewizji, radiu i prasie na temat projektu,
• Zachęcenie milionów Polaków (w tym znanych dziennikarzy, polityków, artystów i sportowców) do zapuszczenia wąsów jako wyraz wdzięczności dla naszego najlepszego skoczka narciarskiego,
• Przybycie do Zakopanego na imprezę Adam’s Bull’s Eye setek tysięcy kibiców.

Zobacz prezentację projektu.

⇒ Zorganizuj z nami wyjątkową imprezę sportową!
⇒ Wypromuj skutecznie swoje produkty w wybranej grupie docelowej!

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief