PGE Narodowy

Zimowy Narodowy to autorski projekt agencji Testa Communications realizowany cyklicznie w okresie zimowym od 2013 roku. Koncepcja realizowana jest w porozumieniu ze spółką PL2012+ na terenie najbardziej prestiżowego obiektu w kraju – PGE Narodowym. Dotychczas miały miejsce 2 edycje – obie odniosły ogromny sukces. Pierwsza zgromadziła 100 tysięcy gości, druga, trwająca ponad 100 dni – 500 tysięcy.

Największe miasteczko zimowe w Polsce zrealizowane w sezonie 2014/2015 to blisko 5000 m2 lodu, najwyższa na świecie górka lodowa, spektakularna choinka, Warszawski Jarmark Świąteczny, rewia najlepszych łyżwiarzy na świecie, kryty skatepark oraz Ice Bar. Z każdym rokiem przybywa atrakcji, które zachwycają gości projektu.

Zimowy Narodowy zachwyca urozmaiconym programem – najmłodsi goście mają szansę rozwijać swoje umiejętności jazdy na łyżwach w trakcie dedykowanych Poranków dla Dzieci, starsi – bawić się na lodowej tafli podczas wyjątkowego wydarzenia – Disco Lodowisko. Oprócz tego projekt obfituje w masę rozrywek, które gwarantują niezapomniane wspomnienia.

Sukces przedsięwzięcia popierają wyniki liczbowe – w ostatniej edycji Zimowy Narodowy odwiedziło ponad 500 tysięcy osób. Podczas 114 dni projektu 12 tysięcy uczestników wzięło udział w porankach dla dzieci, zaś 15 tysięcy osób skorzystało z piątkowego Disco Lodowisko. Aż 300 tysięcy osób zdecydowało się na zjazd z górki lodowej, a 18 tysięcy fanów rolek i deskorolki odwiedziło skatepark. Razem zabawa na trzech lodowiskach trwała 49800 minut.

Zimowy Narodowy to nie tylko miejsce prywatnej zabawy, specjalnie dostosowana infrastruktura pozwala na organizację różnego rodzaju spotkań – w tym zebrań, konferencji, czy imprez biznesowych. Oprócz tego organizatorzy wspierają ideę aktywności dzieci i młodzieży – w trakcie tygodnia organizatorzy umożliwiają realizację wyjątkowych zajęć wychowania fizycznego, zaś w ferie dbają, we współpracy z m. st. Warszawy o tematyczne animacje na lodzie. Wszystko to i wiele więcej, aby zaktywizować społeczność miasta i jego okolic.

Zimowy Narodowy to projekt o wysokim potencjale medialnym. Potwierdza to udana współpraca z partnerami  takimi jak Radio ZET, Agora, AMS oraz Edipresse. Informacje na temat wydarzenia w okresie od października 2014 do marca 2015 wyniosły 1369 publikacji – większość z nich ukazała się w internecie(824), pozostałe w radiu (249), prasie (171) oraz telewizji (124). Znamienita większość to artykuły pozytywne, chwalące szeroki wachlarz atrakcji oraz poszczególne wydarzenia.

Projekt Zimowy Narodowy został doceniony przez prestiżowy konkurs IPRA Golden World Awards 2015. Agencja Testa Communications otrzymała nagrodę za działania PR dla projektu „Zimowy Narodowy” w kategorii „Consumer PR for an existing service – Agency”.

Więcej o projekcie: Zimowy Narodowy.

⇒ Zostań sponsorem Zimowego Narodowego!
⇒ Zorganizuj imprezę na Zimowym Narodowym!

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief