TV Plus

W 2009 roku Testa Communications opracowała i przeprowadziła komunikację do mediów dotyczącą Nagrody Zaufania Złoty Otis przyznawaną przez konsumentów firmom farmaceutycznym za ich produkty oraz komunikację akcji społecznej „Uwaga nerki!”, towarzyszącej nagrodzie. Akcja ta miała na celu zwrócenie uwagi na problem chorób nerek oraz na ich profilaktykę.

W ramach akcji „Uwaga nerki!”, m.in. za pośrednictwem mediów oraz lekarzy pierwszego kontaktu, zostało rozdanych 2 tys. zaproszeń na bezpłatne badania na obecność kreatyniny we krwi oraz określenie wskaźnika eGFR. Badania te pozwalają wykryć chorobę nerek we wczesnym stadium. Były one przeprowadzane w Warszawie i Krakowie w laboratoriach medycznych sieci Diagnostyka.

⇒ Przeprowadź z nami skuteczną kampanię PR!
⇒ Zadbaj o zwiększenie wiarygodności swojej marki!

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief