Konferencja „Chleb dla Serca”

Na rynku pojawiły się produkty pod marką własną Fundacji. Pierwszym krokiem była produkcja „Chleba dla Serca”, realizowana z ponad stu piekarniami na terenie całego kraju zrzeszonymi w Związku Rzemiosła Polskiego.

Nikogo nie trzeba przekonywać jak ważny jest Program Budowy Polskiego Sztucznego Serca. W Polsce wiele zgonów jest konsekwencją niewydolności układu sercowo-naczyniowego. Jedną z metod finansowania Instytutu Protez Serca Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii są przedsięwzięcia oparte na zasadach „marketingu społecznego”. Część dochodu ze sprzedaży produktów Partnerzy przekazują na rzecz PSS.

Wyniki badań opinii publicznej wykazały, że większość Polaków (93%) uważa ideę budowy sztucznego serca za bardzo ważną. Ponad połowa rodaków (53%) chce wspierać Program PSS poprzez nabywanie produktów Partnerów wspierających Program. Jak wykazały dotychczasowe doświadczenia jest to forma skuteczna i akceptowana społecznie.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief