Diablo modna kampania Deepa

Kreacja kampanii całkowicie zrywała z utartym schematem reklam firm odzieżowych. Na layoutach nie było pięknych modelek ani modeli. Ich miejsce zajęło 15 motywów prezentujących różnorodne postaci i stwory ułożone z ubrań marki Deep. Były wśród nich zwierzęta, postacie fantastyczne i autentyczne. Wszystkie motywy zostały opatrzone zabawnymi i zaczepnymi tekstami nawiązującymi do tematu mody i stylu.
 
W ramach kampanii w terminie od 20 września do 22 października przeprowadzono wielki konkurs internetowy marki Deep pod hasłem „Ułóż ciuchy i zgarnij 11 000 zł”. Konkurs podzielony był na cztery etapy. Każdy z etapów zakończył się wyłonieniem minimum czterech najlepszych prac. Do konkursu można było zgłaszać prace w 6 kategoriach: zwierz, extravaganza, człek, cooltura, politika oraz w kategorii ogólnej – „mam wszystko w Deepie”.
 
W sumie podczas czterech etapów konkursu na stronie www.ulozciuchy.pl zostało opublikowanych ponad 500 prac, a przez cały czas trwania tej kreatywnej zabawy stronę odwiedziło ok. 200 000 osób! Trzy osoby, które ułożyły najciekawsze kompozycje z ubrań otrzymały nagrody pieniężne w wysokości 11 000, 5 000 i 2 000 zł. Nagrody zostały wręczone 9 listopada podczas Wielkiego Finału, który Testa Communications zorganizowała w jednym z warszawskich klubów.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief