Bergson

Testa Communications odpowiedzialna była za kompleksowe działania komunikacyjne dla odzieżowej marki Bergson – producenta sprzętu i odzieży outdoor.

Agencja przez cztery lata przygotowała i realizowała strategię działań opartą przede wszystkim na narzędziach public relations, które zostały wsparte o ATL, BTL, event marketing oraz sponsoring. Tworzyła i realizowała nie tylko strategie PR, wraz z prowadzeniem biura prasowego, lecz także zorganizowała eventy (Bergson Press Challange, konferencje prasowe), planowała i kupowała media, nadzorowała wydarzenia i projekty, których sponsorem był Bergson (Puchar Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, programy telewizyjne, festiwale filmowe itp.).

Dzięki współpracy z Testa Communications Bergson stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w swoim segmencie w Polsce. Agencji udało się skutecznie dotrzeć do potencjalnych grup konsumentów, czego dowodem był znaczny wzrost sprzedaży produktów Bergson.

⇒ Przeprowadź z nami kampanię promującą Twoje produkty!
⇒ Zorganizuj z nami eventy zwiększające świadomość marki!

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief