Agencja współpracowała z Infarmą w latach 2015-2018 w ramach projektu „Zaszczep się wiedzą”

„Zaszczep się wiedzą” to akcja edukacyjna skierowana do rodziców, która w prosty sposób tłumaczy skomplikowane, medyczne kwestie oraz walczy ze szkodliwymi mitami dotyczącymi szczepień. Celem kampanii był szeroki zasięg ogólnopolski, pozyskanie nowych partnerów oraz zainteresowanie mediów zarówno akcją jak i samą ideą szczepień ochronnych. Kluczowym elementem kampanii była promocja szczepień z zachowaniem obiektywności, w szczególności unikając promowania konkretnych preparatów lub producentów.

Zadaniem agencji było w głównej mierze wspieranie akcji w kanale digital. Za sprawą kampanii promocyjnej w połączeniu z publikacją odważnych komunikatów, viralowych infografik czy interesujących postów poruszających w szeroki i szczegółowy sposób różne kwestie związane ze szczepieniami (np. fakty i mity, obecność związków glinu czy tiomersalu w szczepieniach, rozmowy z ekspertami lekarzami, etykami czy prawnikami) udało nam się przyciągnąć szeroką rzeszę fanów – ponad 100 tys. osób obserwujących profil na facebooku. W ostatnim kwartale opublikowaliśmy również spot „Wyliczanka”, za którego promocję byliśmy odpowiedzialni – osiągnięty zasięg to ok. 1 mln. Spot był promowany w późniejszym okresie również w telewizji.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief