4F: wprowadzenie kolekcji Adama Małysza

Testa Communications opracowała i realizowała strategię public relations pierwszej kolekcji odzieży sygnowanej nazwiskiem Adama Małysza.
Agencja zorganizowała w Wiśle prezentację odzieży mistrza, wyprodukowanej przez 4F Sport Performance. Pokaz obejrzeli zaproszeni dziennikarze oraz przedstawiciele sklepów, których firma zaprosiła do współpracy.
 
Linia odzieży z podpisem wybitnego skoczka została przyjęta z entuzjazmem. Pokaz podziwiali m.in. Kamil Stoch, Łukasz Kruczek i Apoloniusz Tajner. Choreografię przygotowała Ewa Szabatin, a całą imprezę poprowadził Włodzimierz Szaranowicz. Pokazowi towarzyszyły działania media relations, prowadzone przez agencję.
 
Relacje z imprezy oraz informacje o pojawieniu się kolekcji Adama Małysza ukazały się w telewizji (m.in. w Faktach TVN), prasie oraz w internecie.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief