Praca

Social Media Manager
ważne do: 31.07.2017

Poszukujemy osób z kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych.

Zadania:
– przygotowywanie kreatywnych koncepcji komunikacji w obszarze social media;
– tworzenie treści na kanały w social media (treść, zdjęcia);
– prowadzenie komunikacji, moderacja i monitoring;
– prowadzenie podstawowych kampanii reklamowanych w ramach zarządzanych mediów;
– bezpośrednio kontakt z klientem;

Wymagania:
– minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
– doskonała znajomość mediów społecznościowych, w szczególności Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter,
– doskonała znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego;
– doświadczenie przy tworzeniu strategii dla komercyjnych fanpage’y;
– doświadczenie przy pracy dla marek FMCG i parenting;
– dodatkowym atutem będzie znajomość sportów zimowych, a szczególnie słabość do jazdy na łyżwach :)

Oferujemy:
– pełną swobodę twórczego działania;
– pracę w przyjaznej, wesołej atmosferze;
– biuro w dogodnej lokalizacji – PGE Narodowy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: robert.sobieski@testa.com.pl

Formularz kontaktowy

Wyślij >

Testa Communications należycie wykonała powierzone zadanie, zgodnie ze sztuką zawodową.

Monika Gąsiorowska
Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.

Pracownicy Agencji wykazali się profesjonalizmem, a wszystkie podjęte przez Agencję działania zostały w pełni dopracowane, co docenili obecni goście z Polski i zagranicy.

Monika Gąsiorowska
Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.