18
marz

TikTok Zimowego Narodowego najlepszym narzędziem komunikacji z pokoleniem „Z”

Ostatnia edycja Zimowego Narodowego to sukces frekwencyjny - ponad 600 tys. gości oraz sukces medialny i w social mediach. Testa Communications, wykorzystując potencjał TikToka, wzbogaciła dotychczasową komunikację Zimowego Narodowego w mediach społecznościowych i rozpowszechniła jego pozytywny wizerunek wśród młodszych gości. Wszystkie filmy na oficjalnym koncie Zimowego Narodowego na TikToku zyskały łącznie 1,5 mln polubień! Działania te przełożyły się również na wzrost sprzedaży biletów.

Testa Communications, pomysłodawca i organizator Zimowego Narodowego, przed 7. edycją projektu rozszerzyła dotychczasową komunikację w Internecie. Dostrzegając trendy panujące w mediach społecznościowych uruchomiła profil na TikToku. Zwiększyło to zasięgi w social mediach oraz umożliwiło dotarcie do tzw. pokolenia „Z”. Celem, który został zrealizowany, było poszerzenie grupy klientów i wykreowanie mody na aktywne spędzanie czasu na Zimowym Narodowym.

Planując prace nad TikTokiem, po stronie agencji opracowana została strategia komunikacji, narzędzia i pomysły kreatywne oraz wybrany zespół, który był odpowiedzialny za realizację nagrań i bieżącą komunikację na nowym profilu. Równolegle agencja nawiązała bliską współpracę z polskim biurem TikToka, co pozwoliło szerzej wykorzystać możliwości nowej platformy, zarówno od strony wizerunkowej, jak i sprzedażowej. Dzięki tej współpracy profil Zimowego Narodowego bardzo szybko otrzymał status zweryfikowanego, a także utworzony został dedykowany hasztag #zimowynarodowy.

TikTok to wciąż nowe narzędzie dla marketingowców. Team Testa Communications odpowiedzialny za komunikację przekonał mnie jednak, by poznać możliwości tej aplikacji i wypróbować ją przy naszym własnym projekcie – Zimowym Narodowym. Wykorzystaliśmy TikToka do komunikacji z naszymi młodszymi gośćmi. Poprzez przemyślane scenariusze, kreatywne materiały i znajomość potrzeb i języka tej grupy, udało nam się odnieść sukces komunikacyjny, ale też biznesowy. Filmy Zimowego Narodowego na TikToku zyskały łącznie 1,5 mln polubień! Zimowy Narodowy stał się modnym miejscem, przez co zwiększyła się też sprzedaż biletów – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications.

Profil Zimowego Narodowego na TikToku to:

Tylko w styczniu 2020 roku Zimowy Narodowy zanotował frekwencję wyższą o 25% względem analogicznego okresu w 2019 roku. Ten sam miesiąc był rekordowy również na TikToku, gdzie filmy Zimowego Narodowego wyświetlono przeszło 5 mln razy. To dowód na to, że marka ma szansę przebić się wśród 2,5 mln polskich kont na TikToku. Ogólnie frekwencja podczas 7. edycji Zimowego Narodowego wzrosła o 11% i wyniosła ponad 600 tys. gości.

Zimowy Narodowy jest potwierdzeniem, że działania komunikacyjne na TikToku mogą mieć również przełożenie na inne brandy. Potrzebny jest kreatywny pomysł na skuteczne pokazanie zalet marki, spójna komunikacja we wszystkich kanałach i zespół, który rozumie i czuje współczesne media oraz posiada umiejętności wykraczające poza kompetencje potrzebne do prowadzenia tradycyjnych social mediów.

Pomysłodawcami utworzenia kanału Zimowego Narodowego na TikToku był team Testa Communications: Mateusz Haas, Creative Manager i Marcin Żelechowski, Digital Marketing Specialist, którzy wspólnie z Justyną Zdanuczyk, Social Media Manager, utworzyli zespół odpowiedzialny za jego realizację, obejmującą tworzenie contentu, montaż, publikację, moderację oraz współpracę z influencerami.

Kolejna, 8. edycja, Zimowego Narodowego powróci już tej jesieni!

 

Oficjalni Partnerzy 7. Edycji Zimowego Narodowego:

E.Wedel (Partner Strategiczny), PGE Energia Ciepła, MultiSport, Merrell

Partnerzy medialni: ONET, Radio ZET, VIVA!, Party, polki.pl, 4FUN.TV, MamoToJa.pl, poradnikzdrowie.pl, TikTok

Patroni medialni Skateparku: Radio Kampus

 

ZIMOWY NARODOWY

30 listopada 2019 – 8 marca 2020

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief