26
czer

Testa Communications z Golden Arrow!

25 czerwca 2020 r. odbyło się rozdanie nagród w konkursie Golden Arrow. 
W kategorii Digital Marketing – Social Media zwyciężył projekt „Marketingowy challenge, czyli jak wykorzystać możliwości TikToka ​do promowania największego zimowego ​wydarzenia w Polsce”, zrealizowany przez agencję Testa Communications.

Celem pojawienia się Zimowego Narodowego na TikToku było zwiększenie rozpoznawalności eventu przede wszystkim wśród pokolenia Z, ale również wykorzystanie nowej aplikacji, narzędzia, które rozszerzyło dotychczasową komunikację projektu. Testa Communications dostrzegła wśród tej grupy możliwość pozyskania nowych klientów, gotowych wybrać się na Zimowy Narodowy z rodziną, znajomymi lub w ramach dedykowanej oferty dla szkół i wycieczek zorganizowanych.

TikTok to wciąż nowe narzędzie dla marketingowców. Team Testa Communications odpowiedzialny za komunikację przekonał mnie jednak, by poznać możliwości tej aplikacji i wypróbować ją przy naszym własnym projekcie – Zimowym Narodowym. Wykorzystaliśmy TikToka do komunikacji z naszymi młodszymi gośćmi. Poprzez przemyślane scenariusze, kreatywne materiały i znajomość potrzeb i języka tej grupy, udało nam się odnieść sukces komunikacyjny, ale też biznesowy. Filmy Zimowego Narodowego na TikToku w 3 miesiące zyskały łącznie 1,5 mln polubień! Zimowy Narodowy stał się modnym miejscem, przez co zwiększyła się też sprzedaż biletów. Po zakończonej 7. edycji głos o Zimowym Narodowym nie gaśnie, cały czas obserwujemy przyrosty wyświetleń i polubień – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications

Testa Communications była odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji, która wpisała się w język i panujące trendy TikToka, nagrywanie oraz montaż contentu video, a także za współpracę z influencerami, którzy wystąpili przed kamerą Zimowego Narodowego. 

Pomysłodawcami promocji Zimowego Narodowego na TikToku byli Mateusz Haas i Marcin Żelechowski, którzy wspólnie z Justyną Zdanuczyk, Natalią Chodań oraz Małgorzatą Babraj odpowiadali za kompleksową realizację.

Dziękujemy organizatorom: MMP,  Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz jury za docenienie naszych działań! 

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief