02
lut

Testa Communications organizatorem akcji wizerunkowo promocyjnych dla Stock Polska

W ramach współpracy z marką, agencja Testa Communications prowadzi kilkumiesięczne działania wspierające wizerunek marek Żołądkowa Gorzka oraz Saska. Akcje prowadzone są w formie Road-Tour Aprés-ski z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej oraz samplingu marki Saska w wybranych teatrach

Do końca lutego potrwają działania Road-Tour Aprés-ski z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej w  najpopularniejszych zimowych lokalizacjach Polski. Przy stokach narciarskich zbudowane zostały strefy w koncepcji spójnego miasteczka pełnego atrakcji, w którym na gości czeka Grzaniec, muzyka, zimowe animacje i konkursy. Każda „stacja” Żołądkowej Gorzkiej jest zaaranżowana tak, że najbardziej wyeksponowanym jej elementem jest gigantyczna ławka z ogromnym kocem, na której grupy znajomych mogą się nie tylko ogrzać, ale też zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Przy ławce zaplanowana jest strefa chill, w której na wygodnych leżakach goście ogrzewają się przy koksownikach. Do dodatkowych elementów scenograficznych należą: ozdobne pieńki, które pełnią rolę siedzisk i stolików. Stałą częścią strefy jest namiot, w której muzycznie gości rozgrzewa DJ. Serce strefy to cocktailtruck, w którym znajduje się bar serwujący rozgrzewające Grzańce przygotowane na Żołądkowej Gorzkiej. Wokół strefy odbywa się sampling Grzańca. Akcja odbywa się w ośmiu najpopularniejszych zimowych kurortach m.in. w Krynicy Zdrój, Białce Tatrzańskiej, Zakopanem, Szczyrku, Zieleńcu czy Karpaczu. Potrwa do końca lutego. Testa Communiactions odpowiada za koncepcję i realizację projektu.

Testa Communications realizuje również akcję samplingową dla marki Saska. Działania przeprowadzane są w trzech warszawskich teatrach: Teatr Capitol, Teatr Sabat oraz Teatr Syrena, a także w jednym w Krakowie – Teatrze STU. Łącznie przeprowadzonych zostanie 50 akcji samplingowych. Projekt wystartował z początkiem listopada 2017 i trwał do końca stycznia br.

Do realizacji opisanych działań wizerunkowych dla Stock Polska, Testa Communications została wybrana poprzez konkurs ofert.

 

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Kurzyńska, Senior PR Manager, Testa Communications Sp. z o.o.

katarzyna.kurzynska@testa.com.pl

+48 668 301 500

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief