11
lip

Testa Communications z międzynarodową nagrodą

IPRA ogłosiła laureatów tegorocznego konkursu Golden World Awards for Excellence. W kategorii B2B zwyciężył projekt „Pies na służbie”, zrealizowany przez Testa Communications dla polskiego oddziału Royal Canin, producenta karm dla psów i kotów w oparciu o aktualną wiedzę na temat żywienia weterynaryjnego.

Celem projektu „Pies na służbie” było rozszerzenie współpracy Royal Canin Polska ze służbami mundurowymi, które w swojej pracy korzystają z pomocy psów, zbudowanie świadomości społecznej na temat ważnej roli, jaką pełnią profesjonalne psy i ich opiekunowie w Polsce oraz zwrócenie uwagi na wyjątkowe potrzeby zwierząt, odpowiednie żywienie i kondycję.

Projekt „Pies na służbie” był ciekawym wyzwaniem. Miał wielowymiarowy charakter, dzięki czemu mogliśmy zaproponować klientowi różnorodne narzędzia komunikacyjne, a jednocześnie pokazać szerokie kompetencje agencji. Nagroda Golden World Awards for Excellence to sukces całego zespołu, który nie byłby możliwy bez zaufania i partnerskiej relacji z Royal Canin Polska – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications.

Po raz pierwszy w Polsce powstał raport na temat psów służbowych pt. “Psy pracujące w polskich służbach ratowniczych i mundurowych”. Zorganizowano też forum dla opiekunów psów służbowych z udziałem światowej sławy specjalistów żywienia i behawiorystki zwierząt. Sukcesem był udział w forum ponad 100. przedstawicieli służb i liczne materiały PR.

Mamy nadzieję, że ta nagroda pomoże w poszerzaniu wiedzy, jak ważną rolę pełnią profesjonalne psy służbowe oraz ich opiekunowie w naszych społecznościach. Codziennie czuwają nad naszym bezpieczeństwem. Gotowe są w każdej chwili ratować ludzkie życie w górach, nad wodą, uczestniczyć w poszukiwaniach osób zaginionych, pomagać policji, straży pożarnej. W Royal Canin wiemy, jak niesamowite są zwierzęta i chcemy, aby świat również to wiedział. Dlatego ta nagroda to hołd dla pracy profesjonalnych psów oraz ich opiekunów – mówi Radek Popiel, Head of Corporate Affairs Central Northern Europe, Royal Canin Polska.

Dodatkowo w ramach akcji „Pies na służbie” została zorganizowana konferencja prasowa oraz event podczas targów zoologicznych Animals Days, który był skierowany do właścicieli psów.

Testa Communications odpowiadała za opracowanie koncepcji projektu, jego nazwy, stworzenie key visual i langing page kampanii, a także za prowadzenie działań w social mediach wspierających projekt, komunikację kampanii na Facebooku, YouTube, współpracę z influencerami oraz organizację eventów. Ważnym elementem działań był też film pokazujący pracę psów ratowniczych TOPR, który agencja współrealizowała z Show The Show.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief