13
paźdź

Testa Communications dla Volvo

W warszawskim studiu Tęcza 9 października 2017 r. odbyła się premiera nowego Volvo XC40. Agencja Testa Communications odpowiadała za koncepcję i realizację wydarzenia. Została wybrana w konkursie ofert.

Koncept wydarzenia opracowany i zrealizowany przez agencję Testa Communication nawiązywał do wielkomiejskiego targu nocnego, co podkreślało miejski charakter nowego Volvo XC40. Industrialny klimat idealnie pasował do klimatu małego, nowoczesnego SUV-a, stworzonego do podbijania miejskich przestrzeni. W aucie zastosowano systemy bezpieczeństwa, które hamują, a nawet omijają napotkane przeszkody. Samochód można zamówić z dwukolorowym nadwoziem. Wnętrze może być wykończone czerwoną tapicerką skórzaną, albo pomarańczowymi elementami filcowymi. Są też bardziej stonowane zestawy barw. Wieczór uświetnił koncert jazzowy Wojtka Mazolewskiego. Na premierę przybyli m.in. Joanna Horodyńska, Katarzyna Zielińska, Mariusz Czerkawski, Dorota Gardias, Odeta Moro i Karolina Malinowska.

Kontynuacją premiery będzie cykl „RoadShow”, polegający na przeniesieniu elementów premierowej scenografii na wybrane miasta i zorganizowanie unikalnych Dni Otwartych w wybranych salonach dealerskich Volvo w całej Polsce.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief