18
maja

Testa Communications dla Royal Canin

Agencja prowadzi działania komunikacyjne dla firmy Royal Canin. Współpraca dotyczy projektu „Pies na służbie”. Jego celem jest budowanie świadomości społecznej na temat ważnej roli psów ratowniczych i pracujących w służbach mundurowych oraz ich opiekunów. Prowadzone przez agencję działania mają także zwracać uwagę na odpowiednie żywienie i kondycję psów ratowniczych.

W ramach współpracy z Royal Canin Testa Communications realizuje działania skierowane m.in. do właścicieli, trenerów, lekarzy weterynarii i przedstawicieli służb mundurowych, którzy w swojej pracy wykorzystują psy ratownicze. W ramach projektu opracowany został raport „Psy pracujące w polskich służbach ratowniczych i mundurowych”, który przedstawia stan faktyczny ich pracy. Pierwsza tego typu publikacja w Polsce skierowana jest do wszystkich osób, które zajmują się psami, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów.

Projekt „Pies na służbie” ma charakter wielowymiarowy, dlatego różne działania kierowane są do poszczególnych odbiorców. Dla mediów zorganizowana została konferencja prasowa, dla właścicieli psów, event, podczas targów zoologicznych Animals Days. Dla środowiska opiekunów psów ratowniczych i służb mundurowych agencja organizuje konferencję branżową połączoną z prelekcjami światowej sławy specjalistów. Testa Communications prowadzi także działania w social mediach wspierające projekt oraz odpowiada za bieżącą komunikację kampanii na Facebooku, YouTube, opracowała i stworzyła landing page oraz prowadzi współpracę z influencerami.

Testa Communiactions odpowiada za koncepcję i całościową realizację projektu. Do współpracy z Royal Canin została wybrana w drodze zapytania ofertowego.

 

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief