24
czer

Testa Communications dla OTODOM

Serwis OTODOM powierzył Testa Communications działania w zakresie komunikacji wyników badania „Ranking Dzielnic” przeprowadzonego przez Grupę OLX. Mieszkańcy 12 największych miast Polski oceniali w kilkunastu kategoriach swoje osiedle czy dzielnicę. Ich rekomendacje mają ułatwić wybór wymarzonej nieruchomości poszukującym mieszkania lub domu.

Współpraca Testa Communications z Grupą OLX, właścicielem portalu Otodom, rozpoczęła się w styczniu 2020 roku. Zadaniem agencji było przygotowanie i realizacja strategii komunikacji wyników badania „Rankingu Dzielnic Otodom 2020”. Sytuacja spowodowana pandemią zmieniła plany, a agencja zajęła się opracowaniem komunikacji dostosowanej do nowych warunków. Testa Communications skoncentrowała się na wpływie koronawirusa na realizację planów mieszkaniowych Polaków, z kolei komunikacja „Rankingu Dzielnic” rozpoczęła się w połowie maja br.

Otodom, najpopularniejszy serwis nieruchomości, już po raz drugi zapytał Polaków jak oceniają miejsce, w którym mieszkają. Badanie zostało przeprowadzone drugiej połowie 2019 roku na grupie ponad 120 tys. mieszkańców 12 miast Polski: Białegostoku, Bydgoszczy, Gdyni, Gdańska, Katowic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Można było przyznać od 1 do 5 punktów w każdej z kilkunastu kategorii. Oceniano między innymi: bezpieczeństwo, komunikację, koszty życia, ekologię, relacje sąsiedzkie oraz dostępność sklepów i atrakcji.  Tegoroczna edycja rankingu uwzględnia także nowe kategorie: infrastruktura dla zwierząt, dzielnice dla aktywnych sportowo, imprezowiczów oraz dostępność służby zdrowia. Nadzór merytoryczny nad badaniem sprawowała agencja badawcza IQS.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief