18
kwie

Ta zima należała do Testa Communications!

Nie przespaliśmy tej zimy, docieraliśmy do konsumentów aktywnie kreując przy tym marki. W ciągu minionych zimowych miesięcy zorganizowaliśmy w sumie aż 59 imprez!  Największą z nich był nasz autorski projekt – Zimowy Narodowy. Szósta z kolei odsłona nagradzanego eventu, z którego w tym sezonie skorzystało aż 550 tysięcy Polaków. Zimowy Narodowy działał nieprzerwanie przez 98 dni.

Niewiele krócej, bo 82 dni trwał przygotowany przez nas plenerowy event na ośnieżonych stokach narciarskich. Budowaliśmy brand experience klientów odwiedzających stworzoną przez nas strefę Gorzkiej Żołądkowej w Białce Tatrzańskiej. Przez kilka zimowych tygodni przeprowadziliśmy w niej ponad 100 konkursów, w których zostało rozdanych z górą cztery tysiące gadżetów. Nasi goście wysłali prawie dwa tysiące ”rozgrzewających” kartek pocztowych, rozegrali wspólnie ponad tysiąc partii gier towarzyskich i zrobili setki zdjęć z przyjaciółmi w strefie selfie. Sprawiliśmy, że doświadczenia klientów miały szansę być zdecydowanie intensywniejsze i pełniejsze.

Na mniejszą skalę działała Stacja Grzewcza na Zimowym Narodowym. Można było w niej spróbować grzańca przygotowywanego na Gorzkiej Żołądkowej, a biorąc udział w konkursach wygrać jeden z pożądanych gadżetów – kufel, pomadkę, worek termiczny, ogrzewacz lub szalik. Mamy świadomość, jak ważne jest bezpośrednie dotarcie do klienta, dlatego w działającej na terenie Zimowego Narodowego strefie E.Wedel przy lodowisku B przez kilkanaście dni prowadzone były animacje i konkursy ze słodkimi nagrodami. Stworzyliśmy Multisport Lab – pierwsze zimowe centrum zdrowia, łączące sport z edukacją. Gdzie można było zasięgnąć bezpłatnie porad specjalistów; fizjoterapetów, trenerow i dietetyków.

Wyjątkowe doświadczenia, dające poczucie zadowolenia, budują trwałe relacje z marką. Budują je również emocje, których staraliśmy się tej zimy dostarczać regularnie. Tłumy uczestniczyły w zorganizowanych przez nas w Mikołajkach na rolkach, obserwowały finał Mazowieckiej Ligi Bladecross – Rollschool, rozgrywki Best Trick na stołach piknikowych, dopingowały najlepsze polskie skejterki podczas Girls Skate Jam, inaczej Dnia Babeczek na Zimowym Narodowym. Pod koniec stycznia hucznie obchodzono 7 urodziny PGE Narodowy.

Na koncie tej zimy mamy konferencje zapowiadające fantastyczne inicjatywy, jak choćby „Polska łyżwa – chodź na łyżwy”, program organizowany przez Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki, mający na celu popularyzację łyżwiarstwa. Stoimy za organizacją i komunikacją dni otwartych pierwszego w Polsce shoroomu Segafredo. Spotkań ze specjalistami Segafredo, baristami szkoły Coffee Art Masters. Jak również warsztatów branżowych i szkoleń – angażujących wydarzeń, które zebrały  szeroką publiczność. Wśród nich znalazły się prestiżowe ogólnopolskie zawody w slalomie na rolkach z serii pucharu świata, Warszawska Liga Deskorolki – Goskate, czy Akademia surfingu i deskorolki prowadzona w ramach Decathlon by Oxelo Day. Nie przeszły bez echa organizowane przez nas rozgrywki sprawnościowe – Mistrzowie Białego Orlika oraz Czerkawski Cup, czyli Ogólnopolski Turniej Mini Hokeja na Lodzie. Wyjątkowe zawody, podczas których uczestnikom kibicuje jeden z najlepszych polskich hokeistów Mariusz Czerkawski, na stałe wpisały się w kalendarz imprez dla dzieci i w środowisku hokejowym zdobyły już rangę nieoficjalnych mistrzostw Polski. W tym roku odbyła się ich piąta edycja. Mamy doświadczenie w kreowaniu marek charyzmatycznych i mamy apetyt na więcej, zima nie jest dla nas przeszkodą.

 

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief