14
sierp

Stevie Awards trafiło do Testa Communications. To już trzecia nagroda za projekt „Pies na służbie”!

Testa Communications otrzymała nagrodę International Business Awards w kategorii Business-to-business. Projekt „Pies na służbie” otrzymał brązową statuetkę Stevie Awards. Agencja Testa Communications zrealizowała projekt dla polskiego oddziału Royal Canin. Do konkursu zgłoszono ponad 3900 projektów z 74 krajów.

Celem  akcji „Pies na służbie” było rozszerzenie współpracy Royal Canin Polska ze służbami mundurowymi, które w swojej pracy korzystają z pomocy psów, zbudowanie świadomości społecznej na temat roli, jaką pełnią profesjonalne psy i ich opiekunowie w Polsce oraz zwrócenie uwagi na wyjątkowe potrzeby zwierząt, odpowiednie żywienie i ich kondycję.

Agencja opracowała koncepcję projektu, stworzyła nazwę, key visual i langing page kampanii. Testa Communications zajmowała się także prowadzeniem działań w social media wspierających projekt, komunikacją kampanii na Facebooku, YouTube. Prowadziła też współpracę z influencerami oraz organizowała eventy. Ważnym elementem kampanii był film pokazujący pracę psów ratowniczych TOPR, który agencja współrealizowała z Show the Show i Paradox Media.

Stevie Awards International Business Awards to już trzecia nagroda za projekt „Pies na służbie” dla Royal Canin. Testa Communications otrzymała już: Summit Creative Awards w kategorii Education Video oraz IPRA Golden World Awards for Excellence 2019 w kategorii B2B

 

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief