01
stycz

Stawiamy na Internet!

Testa Communications poszerza i wzmacnia zakres usług związanych z obsługą klientów, powołując dział Digital. Wprowadzone zmiany są konsekwencją przejęcia w październiku 2014 r. agencji CandyLab, zajmującej się social mediami, e-PR-em, marketingiem i działaniami mediowymi w Internecie.

Za koordynację prac działu Digital odpowiedzialny jest Robert Sobieski — Digital Managing Director, były współzałożyciel firmy CandyLab. Zadania działu koncertują się na rozwoju usług interaktywnych zarówno dla aktualnych klientów agencji, jak i klientów przejętej firmy.

Do obszaru kompetencji nowego działu należą:
– strategia – przygotowywanie strategii obecności marki/produktu w Internecie i mediach społecznościowych;
– Content Marketing – opracowywanie efektywnych form komunikacji dla klienta w oparciu o angażujące treści dobrej jakości oraz budowa strategii komunikacji w Internecie;
– media społecznościowe – komunikacja w mediach społecznościowych z wykorzystaniem popularnych portali, takich jak Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Google+, Snapchat, Tinder itp.;
– budowanie stron WWW i aplikacji mobilnych;
– współpraca z blogerami i inflencerami;
– prowadzenie i koordynacja kampanii mediowych w mediach społecznościowych oraz działania SEO, SEM, również z wykorzystaniem remarketingu;

Dział Digital koncentruje się przede wszystkim na wsparciu i dostarczeniu wraz z pozostałymi dwoma działami – PR i Event – kompleksowej oferty i odpowiada na potrzeby klientów.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief