11
marz

Ponad 600 tysięcy gości! Sukces frekwencyjny Zimowego Narodowego!

8 marca zakończyła się 7. edycja Zimowego Narodowego na PGE Narodowym. Projekt trwał 99 dni, a jego hasłem przewodnim było „100% zimy”! Zimowy Narodowy odniósł nie tylko sukces frekwencyjny i medialny, ale wzbudził też ogromne zainteresowanie w Social Mediach.

Sukces frekwencyjny Zimowego Narodowego, ponad 600 tys. gości, potwierdził, że jest ogromne zapotrzebowanie na zimową rozrywkę połączoną z aktywnością, która będzie gwarantowała doskonałe warunki niezależnie od pogody.  Zimowy Narodowy, zlokalizowany na płycie PGE Narodowego, wypełnił niszę na atrakcyjny sposób spędzania czasu wolnego zimą. 3 lodowiska, Górka Lodowa E.Wedel, zajęcia na łyżwach dla najmłodszych, czyli „Poranki dla dzieci z PGE Energia Ciepła”, „Fitness na łyżwach z MultiSport”, „Curling z Merrell”, „Disco Lodowisko z 4FUN.TV” i skatepark, to tylko część stałych atrakcji Zimowego Narodowego.

Po zimowych szaleństwach goście mogli skorzystać ze Strefy Czekolady E.Wedel, Zimowy Cafe by Segafredo i Stacji Grzewczej.

W tym sezonie Zimowy Narodowy był również miejscem „Lekcji WF-u z Marcinem Gortatem”, turnieju „Czerkawski Cup”, Motomikołajek, czy imprezy „K-pop Non Stop na lodzie” w ramach „Disco Lodowisko z 4FUN.TV”. Na Zimowym Narodowym można było spotkać wiele gwiazd, m.in. Cleo, Marcina Gortata, Mariusza Czerkawskiego, Idę Nowakowską, Macieja Dowbora, Joannę Koroniewską.

Zimowy Narodowy był regularnie odwiedzany przez media ogólnopolskie i lokalne. Gościł m.in. „Dzień Dobry TVN”, „Pytanie na śniadanie” (TVP2), Wiadomości (TVP1). Materiały dotyczące Zimowego Narodowego pojawiły się także na innych kanałach, np. Polsat News, TVN24, TVP3, 4FUN.TV. Szerokie dotarcie zapewniły także materiały w rozgłośniach radiowych np. Radiu ZET, RMF MAXX, Radiu WAWA, czy Radiu Złote Przeboje i na portalach m.in onet.pl, wp.pl, polki.pl, se.pl. Informacje o Zimowym Narodowym pojawiły się także na łamach prasy np. Twojego Stylu, Vivy!, Party, Claudii, Super Expressu i Gazety Wyborczej. Wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła ponad 8,5 mln zł, a dotarcie ponad 51,5 mln osób.

Zimowy Narodowy wzbudził ogromne zainteresowanie także w Social Mediach: osiągając 2,4 mln średniego miesięcznego zasięgu na Facebooku i 14,8 tys. wpisów z #zimowynarodowy na Instagramie. Nowością w tej edycji było oficjalne konto Zimowego Narodowego na TikToku, które zyskało już 1,4 mln polubień.

W tym sezonie na Zimowym Narodowym można było spotkać wielu popularnych influencerów m.in. Stuu i Lexy z Domu X, Ekipę Friza, Dom Tiktokerów, Warszawski KOKS, WiP Bros, Lenę „Moonlight” Kociszewską, Kingę Sawczuk, Filipa Zabielskiego, Natalię „Nylaa” Lewandowską.

Zimowy Narodowy to nie tylko poziom płyty z licznymi atrakcjami, ale również kryty Skatepark, który znajdował się na parkingu podziemnym. Oprócz jazdy na rolkach, deskorolkach, hulajnogach, bmx-ach czy longboardach, partnerzy skateparku przygotowali bogaty program atrakcji i warsztatów, z których korzystali dzieci i dorośli. Skatepark odwiedziło 45 tys. osób, co oznacza 50 proc. wzrostu w stosunku do ubiegłego sezonu.

– Z perspektywy 7. sezonów widzimy, że Zimowy Narodowy stał się modnym miejscem do aktywnego spędzania czasu wolnego zarówno przez rodziny z dziećmi, jak również młodzież. W tym sezonie wykorzystaliśmy nowe narzędzie do komunikacji z naszymi młodszymi gośćmi, TikTok, które zyskało ich uznanie. Cieszymy się bardzo, że udało nam się dotrzeć do nowych klientów i zainteresować ich naszą ofertą. Frekwencja, w porównaniu z ubiegłym sezonem, wzrosła o 11 proc. i wyniosła ponad 600 tysięcy gości, co napawa nas dumą. Cieszymy się, że poprzez Zimowy Narodowy dokładamy swoją cegiełkę do propagowania aktywności wśród Polaków – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego.

Kolejna, 8. edycja, Zimowego Narodowego powróci już tej jesieni!

Oficjalni Partnerzy Zimowego Narodowego:

E.Wedel (Partner Strategiczny), PGE Energia Ciepła, MultiSport, Merrell

Partnerzy medialni: ONET, Radio ZET, VIVA!, Party, polki.pl, 4FUN.TV, MamoToJa.pl, poradnikzdrowie.pl, TikTok

Patroni medialni Skateparku: Radio Kampus

 

ZIMOWY NARODOWY

30 listopada 2019 – 8 marca 2020

 

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief