09
wrze

Polska premiera kolekcji zegarków Tissot T-Touch Solar

3 września w Warszawie, w butiku Hour Passion, odbyła się polska premiera nowej kolekcji Tissot T-Touch Solar - pierwszego na świecie zegarka ze szkłem dotykowym zasilanego energią słoneczną. Na premierze kolekcji byli obecni m.in. Francois Thiebaud, prezydent marki Tissot, Agnieszka Ławniczak – Czajkowska, brand manger Tissot, Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska, a także liczni goście, wśród nich Daria Widawska. Goście mieli okazję poznać historię niezwykłych innowacji Tissot oraz przymierzyć najnowszy model Tissot T-Touch Solar. Wydarzeniu towarzyszył energetyczny pokaz malowania światłem grupy Multi Visual, finalistów 5. edycji „Mam talent”.

Marka Tissot po raz kolejny pokazała swoją innowacyjność oraz dążenie do technicznej perfekcji, które towarzyszą jej od momentu powstania w 1853 roku. Na początku września, w nowo otwartym butiku Hour Passion, należącym do największego na świecie producenta zegarków – Swatch Group, zaprezentowano unikalne na skalę światową zegarki Tissot T-Touch Solar.

– Tissot T-Touch Solar to pierwszy na świecie zegarek, który łączy technologię dotykową z energią słoneczną. Za pomocą dotyku, w szybki sposób można skorzystać z wielu funkcji, m.in. wysokościomierza, barometru z prognozą pogody, kompasu, czy chronografu. Zegarek ten nie posiada baterii, tylko akumulator, który gromadzi energię słoneczną dzięki obecności ukrytego pod tarczą ogniwa słonecznego. Wystarczy około 15 minut w słoneczny i około 30 minut w pochmurny dzień (wewnątrz budynku), aby móc intensywnie korzystać z zegarka przez cały dzień! A zatem T-Touch Solar może ładować zarówno światło słoneczne, jak i światło fluorescencyjne. W pełni naładowany Tissot T-Touch Solar ma wystarczającą rezerwę energii, aby korzystać z niego w środowisku bardzo słabo oświetlonym przez rok! – podkreśla Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, Tissot Brand Manager.

– Tissot jest wiodąca marką w naszej grupie, zajmuje też szczególne miejsce w butiku Hour Passion. Stąd właśnie tutaj prezentujemy unikalną, kolekcję zegarków Tissot T-Touch Solar – mówi Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska.

Kolekcja Tissot T-Touch Solar to kamień milowy w historii marki Tissot, która od zawsze zaskakiwała. To właśnie Tissot w 1930 r. stworzył zegarek z kopertą odporną na działanie pól magnetycznych. W 1953 r. firma zaskoczyła klientów specjalnym modelem zegarka Navigator, który pokazywał 24 strefy czasowe. Tissot również stworzył pierwszy zegarek z kamienia, Tissot RockWatch, z kopertą z granitu z Alp szwajcarskich czy model wykonany z drewna wrzośca śródziemnomorskiego Tissot WoodWatch. W latach 80. ubiegłego wieku marka wprowadziła model Two Timer, który swoje 7 funkcji prezentował na podwójnej tarczy: analogowej i cyfrowej. Wreszcie w 1999 roku, na długi przed pojawieniem się pierwszych smartfonów, Tissot wprowadził pierwszy na świecie zegarek ze szkłem dotykowym, który był przełomem w całej branży. Bogata historia, nieustanny rozwój technologii i designu sprawia, że klienci darzą markę Tissot zaufaniem i cenią ją za jej jakość. Na tą opinię składają się również wyjątkowe relacje, które marka buduje z klientami.

Zegarki z kolekcji Tissot T-Touch Solar łączą w sobie zaawansowaną technologię dotykową z ekologicznym rozwiązaniem jakim jest zasilanie zegarka energią świetlną. Promienie światła pozwalają wskazówkom świecić w ciemności, a także ładują akumulator zegarka. Dzięki temu nie ma potrzeby wymiany baterii, a zegarek jest cały czas gotowy do użycia. Oferuje wiele przydatnych w codziennym użytku funkcji takich jak: wieczny kalendarz, wskazujący dzień tygodnia oraz tydzień roku, pozwalający nie pogubić się w napiętym terminarzu; dwa alarmy, jeden na dni powszednie i drugi weekendowy; dwie strefy czasowe do odmierzania czasu podczas zasłużonego urlopu; prognozę pogody badającą względne ciśnienie; wysokościomierz z pomiarem różnicy pokonanej wysokości; chronograf z funkcjami lap i split oraz logbookiem; kompas i azymut; minutnik; licznik regatowy oraz podświetlenie tarczy. Kolekcja zegarków Tissot T-Touch Solar to innowacyjna technologia, a także sportowa elegancja. Zegarki te pasują zarówno do casualowych, codziennych stylizacji, jak również tych bardziej oficjalnych, klasycznych.

W trakcie spotkania w butiku Hour Passion goście mogli obejrzeć wyjątkowy pokaz światła, który nawiązywał do kolekcji Tissot T-Touch Solar. Grupa Multi Visual, finaliści 5. edycji Mam Talent, wykonała unikalne show – malowanie światłem. Na żywo, na oczach gości powstawały świetlne obrazy nawiązujące do czasu, zegarków i energii słonecznej. Testa Communications zajęła się organizacją wydarzenia.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief