19
czer

LUFKAPARK – kolorowe juwenalia w wykonaniu Testa Communications

6 miast, 18 dni i ponad 20 tysięcy gości. Testa Communications zorganizowała dla marki Lubelska oryginalne eventy podczas tegorocznych juwenaliów.

Specjalnie zaprojektowane i zbudowane strefy pojawiły się w Rzeszowie, Olsztynie, Katowicach, Poznaniu, Gdyni i Lublinie. Towarzyszyły juwenaliom, czyli najpopularniejszym imprezom studenckim, które odbywały się od połowy maja do połowy czerwca. Strefa nawiązywała swoim stylem do lunaparku, w którym motywem przewodnim były owoce – nawiązanie do różnorodności smaków Lubelskiej. Feeria wykorzystanych kolorów i animacje obywające się w specjalnie przygotowanej przestrzeni, podkreślały charakter Lubelskiej – kolorowa, radosna, towarzyska i optymistyczna. Odwiedzający brali udział w konkursach i korzystali z istniejącej infrastruktury. Mogli ustrzelić lufkę na ściance smaków lub zakręcić owocowym kołem fortuny, a także zagrać na flipperze lub cymbergaju. Każdy gość strefy otrzymywał upominek. Rozdano ponad 10 tysięcy gadżetów.

Stworzony przez Testa Communications uniwersalny format eventów, trafiał do grupy docelowej marki Lubelska i doskonale wpisywał się w charakter juwenaliów. Oryginalna koncepcja przygotowanych stref wyróżniała się na tle konkurencyjnych działań. Do współpracy agencja została wybrana w drodze przetargu.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief