07
kwie

El Clasico i Formula 1® w social mediach

Kuba Bolewicz

Przez ostatnie 3 tygodnie nasze działania w social media były skupione na dwóch niezwykłych projektach: wprowadzenie Formula 1® w nowych kanałach telewizyjnych oraz skierowanie widza do najważniejszego meczu na świecie: El Clasico! W skrócie razem z ELEVEN SPORTS NETWORK przez ostatnie tygodnie zrobiliśmy wszystko, aby pokazać, jak rynek polski potrzebował świeżości przy transmisji najciekawszych wydarzeń sportowych. Jaki był tego efekt?

Co dwa tygodnie przy weekendzie Formula 1® widzowie Eleven Sports mogą zadawać pytania naszym komentatorom na Twitterze. Hashtag #ElevenF1 przy Grand Prix™ Australii i Bahrajnu cieszył się sporym zainteresowaniem. Przy okazji sprawdziliśmy jak działa Brand24, który wyłapał ponad 2,2 tys. wzmianek, co przełożyło się na prawie 200 tys. zasięgu na Twitterze. Mało? Wszystkie nasze materiały przez dwa pierwsze wyścigowe weekendy dotarły do ok. 2 mln osób w kraju na Facebooku! Dzień wyścigowy to relacja LIVE na naszym koncie @ElevenSportsPL. Na bieżąco każdy może śledzić poczynania w stawce najszybszych kierowców świata.

El Clasico to również niezwykłe wydarzenie. Tutaj kampania informacyjna ruszyła na dwa tygodnie przed najważniejszym meczem w LigaBBVA. Wszystkie nasze realizacje na fanpage’u to ponad 2,5 mln zasięgu i prawie 500 tys. wyświetleń materiałów filmowych. Na wydarzeniu codziennie informowaliśmy, co ciekawego zamieszcza hiszpańska prasa. Przygotowaliśmy widza do tego meczu, przez najróżniejsze ciekawostki z Leo Messim i Cristiano Ronaldo w tle. Dzień El Clasico to całkowita relacja LIVE od godziny 15:50, czyli od pierwszego wejścia na żywo prosto z Barcelony. Dzięki analizie Sotrendera mogliśmy zauważyć rekordową liczbę wejść na fanpage: ponad 500 tys. Tak opakowane spotkanie zyskało przychylność nie tylko kibiców, ale również mediów.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief