30
lip

80 letnich eventów Testa Communications i Stock Polska

22 dni zabawy z marką Lubelska Soda i 60 akcji w najlepszych miejskich miejscówkach z Auchentoshan to letnie działania Testa Communications. W ramach wygranego przetargu realizujemy strategiczne aktywacje dwóch najnowszych brandów z portfolio Stock Polska.

Lubelska Soda to kultowe smaki w gazowanej odsłonie, których każdy może spróbować w ramach ogólnopolskiego road tour. Musssbus Lubelskiej Sody ruszył w trasę, by wszyscy mogli poczuć moc orzeźwienia i właściwie nakręcić się na imprezę. Mobilny party starter oraz towarzyszące mu animacje, konkursy i imprezy pojawią się łącznie w 7 miejscach: w Warszawie, podczas festiwalu Jarocin, na plaży w Łebie, w ramach płockiego Audioriver, w Jastarni, na wrocławskich Corona Sunset Sessions oraz podczas Gali Stand Up w Dolinie Charlotty. Testa realizuje aktywację od czerwca do sierpnia 2019.

Tym, którzy lato spędzają w mieście atrakcje zapewni marka Auchentoshan. Nowoczesna, alternatywna, miejska whisky zagości w topowych coctail barach w Warszawie, Trójmieście i Krakowie. Testa odpowiada za trial nowych, unikalnych drinków na bazie produktu, organizację stref konsumenckich dedykowanych poszczególnym miastom, konkursy i aktywację sprzedażową. Wprowadziliśmy również ogólnopolski program lojalnościowo-motywacyjny dla barmanów. Od czerwca do września szukajcie eventów Auchentoshan w najlepszych miejscówkach w mieście.

Napisz do nas!

Odpowiemy na każde pytanie!



    Pobierz brief